۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶

بچیروویچ اعلام کرد:

تیم ملی بسکتبال برای قهرمانی به فیلیپین می رود

تیم ملی بسکتبال برای قهرمانی به فیلیپین می رود

آمل - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی بسکتبال با مثبت ارزیابی کردن اردوی آمل، اظهار داشت: این تیم ملی برای کسب مقام قهرمانی به مسابقات آسیایی فیلیپین می رود.

مهمد بچیروویچ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اردوی آمل به برنامه های پیش بینی شده خود به طور کامل دست یافتیم و کارهای تمرینی تیمی نیز به خوبی پیش رفت.

وی افزود: در تهران فرصت زیادی برای تمرین کردن نداریم و با استراحتی کوتاه به بازیکنان، تمرینات سبک و مرور برنامه های تاکتیکی را انجام خواهیم داد.

وی، به برپایی اردوی تیم ملی در آمل اشاره کرد و با مطلوب خواندن سالن، امکانات تمرینی، بدن سازی  و اسکان ملی پوشان ادامه داد: هدف از برپایی اردوی پنج روزه در آمل مشابهت شرایط آب و هوایی این شهرستان با محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین و فراهم شدن محیط آرام تمرینی و تمرکز لازم برای قبل از مسابقات بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه بازیکن مصدوم و محروم نداریم و با 12 بازیکن منتخب در جام ملتهای آسیا در فیلیپین حضور خواهیم یافت، تصریح کرد: هدف تیم ملی ارایه بازیهای خوب ورو به پیشرفت و کسب مقام قهرمانی در جام ملتهای آسیا است.

بچیروویچ در خصوص همگروه شدن تیم های چین، کره و مالزی در گروه سوم رقابتهای جام ملتهای آسیا با ایران گفت: حضور هر تیمی در گروه ایران اهمیتی ندارد، هدف تیم ملی بزرگ و کسب مقام قهرمانی در آسیا است و قصد ما نیز این است تا در این بازیها فقط برنده باشیم.

تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران در اردوی پنج روزه در آمل در دو نوبت صبح و عصر در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) و سالن بدن سازی باشگاه کاله آمل تمرین کرد.

تیم ملی بسکتبال که از ششم خردادماه تمرینات آماده ‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کرده،ششم ردادماه به قصد شرکت در این رقابتها تهران را به مقصد مانیل فیلیپین ترک می‌کند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه در مانیل فیلیپین برگزار می‌ شود.

کد خبر 2104377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha